Sunday 16 June 2013

ROSINA COLLAGEN

ROSINA COLLAGEN (100% Kolagen Dari Jepun) 

FUNGSI UTAMA – KECERAHAN!!! KETEGANGAN KULIT!!! KESIHATAN BADAN!!!


- 1 Botol/60 Kapsul Rosina adalah 100% protein kolagen tulen yang menyediakan bahan-bahan binaan utama untuk pertumbuhan dan penyelenggaraan badan yang sihat. Apabila Rosina diambil, badan menerima bahan-bahan mentah yang diperlukan untuk menambah kolagen diseluruh. 

- Rosina diproses ke dalam bentuk asid amino dengan berat molekul yang sangat rendah, yang boleh digunakan 100% oleh badan. Tablet Rosina dirumuskan dengan Vitamin C, Acerola Cherry, Vitamin B3 untuk menyediakan penambahan optimum keperluan kolagen pemakanan anda, pembaikan ligament, menguatkan rambut, kuku dan menggalakkan kulit yang sihat.

RAMUAN UTAMA:
Rosina Kolagen Kolagen adalah "tri-peptida" + + vitC vitB3 + ceri acerola + Q10. 

KESAN DALAM HANYA 10 HARI
Pemulihan yang sedia yang menjadikan kulit lembut, kulit licin, liang kelihatan lebih kecil, kulit cerah sekata dengan cepat, mengurangkan parut dan jerawat dan serta kulit yang lebih sihat dan licin.

PENCAPAIAN:
-"Excellent Factory Award" from Ministry of Public Health, Thailand
-Good Manufacture Practice (GMP) from TQCSI
-ISO 9001:2008
Food & Drug Administration NO. 12-1-09448-1-0314

CARA PENGGUNAAN
Ambil 1 kapsul sehari pada waktu pagi atau sebelum tidur(perut kosong). Elakkan kafein dan minuman bergas pada 4jam sebelum dan selepas makan kapsul. Wajib minum air masak sekurang-kurangnya 2-3liter untuk kesan yg ketara.

Product Details:
ROSINA COLLAGEN (100% Kolagen Dari Jepun)
1 Botol ~ 60 Biji ~ 2 Bulan

No comments:

Post a Comment